13 April 2014

Tahniah kepada Panitia Bahasa Malaysia yang mengambil inisiatif yang cemerlang dalam membudayakan Frog VLE di sekolah. Program yang berlangsung pada 12 April 2014 telah berjaya mengumpulkan guru-guru bahasa malaysia bagi mendapat pendedahan mengenai teknik dan cara pengajaran dan pembelajaran menggunakan aplikasi Frog VLE. 

Bengkel yang diadakan selama 5 jam itu telah dibimbing oleh Penyelaras Frog VLE, En. Khai dan dibantu oleh Cikgu Linda dan Ketua Panitia Bahasa Malaysia iaitu Pn, Norazizah. Dengan adanya bengkel ini, guru-guru dapat memahami dan mengetahui teknik pembelajaran dan pengajaran menggunakan Frog VLE. Pn. Norazizah menyarankan agar guru-guru bahasa malaysia dapat mengaplikasikan segala hasil dapatan melalui bengkel yang telah dijalankan.
















4 comments:

  1. aktifnya skola ni dgn frog yer ? best la ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekolah kami beruntung kerana penyelaras Frog sangat rajin....

      Delete
  2. Fuza masih xbrapa faham Frog tu

    Jom join GA
    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/04/sulamanlaceheaven-1stga.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Fuza, Frog ni, Lebih kurang FB kot, nak kata mcm blog pon bleh jugak... Tapi two way interaction.. Antara Guru, Murid and Parents.. Contoh Guru bagi nota and latihan, murid jawab dan dihantar terus pada guru, dan parents leh semak performance anak dia... dan semua tu berlaku secara online... Itu apa yg saya faham pasal frog ni lah...

      Delete